• 1401/01/28
  • - تعداد بازدید: 374
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معرفی سامانه شکایات 190

سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی و دارویی  در سراسر کشور است.

سامانه رسیدگی به درخواست های مردمی  190 دارای داخلی های زیر است:

  • طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس 115
  • ارائه مشکلات در زمینه بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و طب کار
  • دریافت مشاوره دارویی یا اعلام مشکلات تامین دارویی 
  • طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار
  •  طرح شکایات دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی
  •  پس از طرح موضوع ، از اپراتور سامانه، یک کد رهگیری دریافت می‌شود. با این کد می‌توان جوابیه شکایت را پیگیری کرد.
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: