• 1401/01/27
  • - تعداد بازدید: 543
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرح وظایف واحد رسیدگی به شکایات

  • دریافت شکایات حضوری،تلفنی و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان دستگاه ها
  • انجام مکاتبات جهت دریافت مستندات، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی و ارائه گزارش به مقام مافوق
  • پیگیری، بررسی و ارائه پاسخ به هنگام به شکایات ثبت شده در سامانه 190
  • اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
  • راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت
  • همکاری و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
  • جمع بندی شکایات و تجزیه و تحلیل علل بروز آن
  • تهیه گزارش های دوره ای از فعالیت های انجام شده و ارائه به مقام مافوق
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: