شرح وظایف واحد رسیدگی به شکایات
- دریافت شکایات حضوری،تلفنی و مکتوب مراجعین از واحدها و کارکنان دستگاه ها
- انجام مکاتبات جهت دریافت مستندات، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی و ارائه گزارش به مقام مافوق
- پیگیری، بررسی و ارائه پاسخ به هنگام به شکایات ثبت شده در سامانه 190
- اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
- راهنمایی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت
- همکاری و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
- جمع بندی شکایات و تجزیه و تحلیل علل بروز آن
- تهیه گزارش های دوره ای از فعالیت های انجام شده و ارائه به مقام مافوق